Posiedzenie wspólne komisji:
Komisja Kultury, Oświaty, Sportu i Turystyki, Komisja Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
- Data posiedzenia
- 24-10-2024, godz. 12:00
- Miejsce posiedzenia
- Sala Wiejska w Studzienicach
Porządek obrad
- 1. Otwarcie posiedzenia.
- 2. Przyjęcie porządku obrad.
-
3. Rozpatrzenie wniesionych podań i pism w sprawie:
-
3a. Wniosek do przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu Zagospodarowania Przestrzennego dla działki nr 180 i 181/7 w Sominach gmina Studzienice.
-
3b. Prośba Komendanta Powiatowego Policji w Bytowie o wsparcie finansowe na zakup radiowozu.
-
3c. wyrażenia opinii dotyczącej sprzedaży działek nr 24 i 25, obręb Studzienice i części działki nr 14, obręb Studzienice.
-
3a. Wniosek do przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu Zagospodarowania Przestrzennego dla działki nr 180 i 181/7 w Sominach gmina Studzienice.
-
4. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Studzienice za rok szkolny 2023/2024.
-
5. Opiniowanie projektów uchwał w sprawie:
-
5a. dokonania zmian w budżecie gminy na 2024 rok;
-
-
5b. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2024-2035;
-
-
5c. udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Gminy Branice
-
5d. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia stawki opłaty miejscowej oraz sposobu jej poboru;
-
5e. określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze na rok 2025 oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania i rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do tych usług na rok 2025
-
5f. uchwalenia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Studzienice na lata 2024 - 2028;
-
5g. określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień z tego podatku
-
5h. obniżenia średniej ceny skupu żyta, przyjmowanej jako podstawa obliczania podatku rolnego na obszarze Gminy Studzienice na 2025 rok
-
5a. dokonania zmian w budżecie gminy na 2024 rok;
- 6. Sprawy bieżące.
- 7. Zakończenie posiedzenia.