XII Sesja Rady Gminy Studzienice
- Data posiedzenia
- 30-09-2025, godz. 12:00
- Miejsce posiedzenia
- Sala konferencyjna Urzędu Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9
Porządek obrad
- 1. Otwarcie XII Sesji Rady Gminy Studzienice.
- 2. Zatwierdzenie prawomocności obrad.
- 3. Zatwierdzenie porządku obrad i wnioski dotyczące zmiany porządku obrad.
- 4. Składanie na piśmie interpelacji i zapytań Radnych do Przewodniczącego Rady Gminy.
- 5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Studzienice o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami. Złożonych interpelacjach i udzielonych odpowiedziach.
-
6. Przedstawienie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych Przewodniczącemu Rady Gminy i Wójtowi Gminy.
-
7. Przedstawienie stanowisk komisji w sprawie zaopiniowania projektów uchwał:
- 7a. Komisji Kultury, Oświaty, Sportu i Turystyki;
- 7b. Komisji Rozwoju Społeczno-Gospodarczego.
-
8. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zamian w budżecie gminy na 2025 r.
-
-
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej prognozie Finansowej Gminy Studzienice na lata 2025-2041.
-
-
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Studzienice na nieruchomość stanowiącą własność osoby fizycznej.
-
-
11. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości gminnej położonej w miejscowości Studzienice.
-
12. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości gminnych położonych w miejscowości Półczno, Kłączno i Skwierawy.
-
-
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok.
-
-
14. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu.
-
-
15. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Studzienice.
-
16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
- 17. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Studzienice w okresie międzysesyjnym.
- 18. Sprawy bieżące, wolne wnioski i informacji.
- 19. Zakończenie obrad.